Veelgestelde vragen

 

  1. Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
  2. Kan ik de producten eerst ergens uitproberen?
  3. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?
  4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
  5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  6. Wat zijn de verzendkosten?
  7. Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
  8. Wie bezorgt mijn pakket?
  9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
  10. Op welke manieren kan ik betalen?
  11. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
  12. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres?
  13. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
  14. Wat zijn cookies?
  15. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?

 

1. Kan ik de producten eerst bekijken?

Je bent bij ons altijd van harte welkom om producten te komen bekijken. Graag wel even een afspraak maken.

 

2. Kan ik de producten/apparatuur eerst uitproberen?

Het is zeker mogelijk bepaalde producten/apparatuur uit te proberen in onze salon. Neem even contact op voor een afspraak.

 

3. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?

Als je een bestelling plaatst ontvang je een orderbevestiging op het e-mail adres dat je hebt opgegeven. Hierin zie je een overzicht van de bestelling.

 

4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?

Uiteraard kun je je bestelling op komen halen. Het is wel belangrijk dat je je bestelling binnen 3 dagen ophaalt én hiervoor een afspraak maakt. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via e-mail of telefonisch. De contactgegevens vind je onderaan deze pagina.

 

5. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht het bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je dit uiteraard retourneren. Als je wil retourneren kan je binnen 14 dagen een mailtje sturen naar info@beau4nailshop.nl. Producten dienen in de originele staat retour te worden gestuurd en in de verpakking waarin je het hebt gekregen. Beschadigde, en/of gebruikte producten kunnen wij in principe niet retour nemen.

Beau4Nails streeft er naar om, na ontvangst van de geretourneerde bestelling, de kosten binnen 14 werkdagen terug te storten. Kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Als het artikel reeds beschadigd is ontvangen, neem dan contact op met info@beau4nailshop.nl en dan kijken we samen hoe we dit kunnen oplossen.

 

6. Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland geldt:

Bij bestellingen onder de € 25,- excl. BTW zijn de verzendkosten € 3,95 excl. BTW.

Bij bestellingen vanaf € 25,- excl. BTW zijn de verzendkosten gratis.

 

Voor verzending naar België geldt:

Voor alle bestellingen zijn de verzendkosten € 8,95 excl. BTW.

 

7. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

We streven ernaar om je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van betaling op het door jou opgegeven adres af te leveren in Nederland. Indien een bestelling wordt gedaan vóór 15:00 uur op een doordeweekse dag wordt het pakket diezelfde dag aangeboden aan MyParcel. Onder normale omstandigheden zou de levering de volgende dag kunnen plaatsvinden.

Zodra we je pakket verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer en link. Op die manier kun je volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen.

Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn (MyParcel) kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen.

 

8. Wie bezorgt mijn pakket?

Wij verzenden onze pakketten via MyParcel (partner van Post NL).

 

9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Op dit moment verzenden wij alleen nog naar België. Er wordt dan € 8,95 excl. BTW aan verzendkosten gerekend.

 

10. Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen via iDeal, PayPal, Credit Card (VISA/Mastercard) of Bancontact.

 

11. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Je kunt schriftelijk (per mail naar info@beau4nailshop.nl) contact met ons opnemen en wij helpen je zo goed en spoedig mogelijk.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

12. Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij respecteren je privacy en geven dan ook geen gegevens door aan derden. Om je privacy te waarborgen worden jouw persoonlijke gegevens alleen lokaal opgeslagen, waardoor deze voor derden onbereikbaar zijn. Je ontvangt onze Nieuwsbrief alleen als je je hiervoor hebt aangemeld.

 

13. Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?

Onderaan deze pagina staan de Algemene voorwaarden onder het kopje KLANTENSERVICE.

 

14. Wat zijn cookies?

Een cookie is een tekstbestand, dat tijdens je bezoek aan onze website op je computer wordt opgeslagen. Het registreert je bezoek aan onze website en zorgt ervoor dat bepaalde informatie wordt onthouden voor een volgend bezoek.

 

15. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?

Je kunt ons bereiken via e-mail of telefoon:
E-mail: info@beau4nailshop.nl
Telefoon: +31 (0)6 24697248

Opleiding nagelstyliste Beau4Nails

Reviews

  • 19-11-2020 - Pas de freea training bij Donna gevolgd. Dit was voor...  lees meer
  • 02-11-2020 - Ik heb afgelopen zaterdag 31-10-2020 drie uur privé training gehad...  lees meer
  • 07-10-2020 - Ik heb op 6 oktober 2020 mijn eerste frees training...  lees meer
Plaats een bericht of lees overige reviews

nagelproducten | groothandel

gratis verzending

nagelstyling|opleiding

NailPerfect | PNS

 

© 2020 Beau4NailShop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel